27 Ocak 2012 Cuma

Dr. House
Grindr'ı geç keşfettim:) Aslında teknolojik bir adam sayılırım, kaçırmam son çıkanları:)  Zaten son 2 aydır çok yoğun bir çalışma temposu içerisindeydim,  şurda 10 gundür nisbeten rahatladım.Elime telefonu alıp grindr açınca, bir de baktım ki, etrafım GBLT kaynıyor:) resmen  mahallenizdeki vesokagınızdakileri sobeleyin gibi birşey bu yahu!
Tabiki ilk günden bende sobelendim:) Aman olsun, kimden neyden korkucam ama, değil mi?  Hem de can sıkarsa block et ,gitsin! Heleki  'seni tanıyorum ,fotomu göndersem sende beni tanırsın zaten' diyen şapşalları:)
Sanırım hayatta her alanda olduğum gibi bu konuda da biraz şanslıyım, düzgün sohbeti olan, aklıbasında ,çekici, etkıleyici, Dr. House kıvamında bir Surgeon ile tanıştım:) Muhabbet iyi gidiyor şuanda. Cepten , netten ve fırsat buldukça konuşarak devam ediyoruz. Aslında haftasonu görüşmek için plan yapmıştık ( hemen aklınıza sex gelmesin ama, sadece tanışma:D ) ama beni bu havalar mahvetti:) Bakıcaz artık, belki kara kışa rağmen dökülürüm yollara! Çünkü değecek birisi, hissediyorum.
İçiniden ' biliriz biz o hisleri' dediğinizi duyar gibiyim blogmates:) Ama don't worry, everything under control:)
Hadi öpüldünüzzzzz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder