31 Ocak 2012 Salı

Beyaz Esaret!
Dear blogmates, dün akşamdan beri kar yağıyor İstanbul'da, sabah kalktığımızda da birde baktık heryer bembeyaz.Tamam güzel, doğa başka bir güzelleşiyor, parklar, bahçeler harika bir görünüme bürünüyor. Fakat bir taraftanda hayat devam ediyor. Yarım saatlik yolu bir buçuk saatte alabildim sabah, işe zor vardım.Aslında ilk gelenlerden biri bendim. Yoğun ve sıkıcı bir iş gününden sonra biraz önce yola çıktım, trafik felç. Bugün servisle geldiğim için tek kurtarıcım ipodum:)
Bu akşam Midpoint'te akşam yemeğine davetliyim, eski sevgilim aradı bugün gündüz, hem konuşmaya ihtiyacım olduğu için, hem de kendisini özlediğim için kabul ettim. Onun yeri çok başka. 2 yıl beraberdik. Kendisi düşünceli,zeki,karizmatik, sempatik ve sürprizleri seven  biridir, bakalım bu akşam beni şaşırtacak mı?:) En son Ekimde görüşmüştük ve bana dert yanmıştı yeni boyfriend'inden. İyi bir dinleyiciyimdir, sağolsun o da candan bir çocuktur. Keşke herkes eski sevgilisiyle böyle arkadaş kalabilse. Kavga ederek ayrılanları duyunca üzülüyorum çok...
bugünlük haberler bu kadar. Öpüyorum sizleri:)  See you:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder